Tanácsadásunk során
-
vezetési-, és értékesítés-támogatási rendszereket alakítunk ki,
-
vállalati problémák megoldását moderáljuk, és
-
egyéni vezetőfejlesztést végzünk.
Tanácsadási módszerünk a szervezetfejlesztési tapasztalat, az ügyfél saját munkatársainak tudása és a szervezéstudomány együttes alkalmazásával szigorúan az ügyfél helyzetéhez, igényeihez illesztett megoldásokat kínál. Alapelvünk, hogy könnyen átlátható, használható és továbbfejleszthető megoldásokat adunk.
Tanácsadás

Egységes irányítási rendszer (JETRO) kidolgozása, bevezetése
A teljes munkavégzési folyamat felügyeletének kialakítása:
-
a teljes vezetői munka hatáskör-felelősség alapú rendszerezése,
-
kommunikációs folyamatok összeállítása és begyakorlása,
-
kontrollmechanizmus kialakítása.
Termelési coaching rendszer kidolgozása és bevezetése
Közös munkavégzésen alapuló rendszerfejlesztés és egyéni fejlesztés.
Vezetőkísérés (coaching)
Megfigyelésen alapuló fejlesztés, visszajelzés a vezetői munka minőségéről, és ennek alapján a fejlesztési irányok meghatározása.
-
egyéni fejlesztés
-
hatáskör-felelősségi rendszer fejlesztése
-
munkaszervezés és időgazdálkodás fejlesztése
-
beosztott munkatársak fejlesztési tennivalóinak meghatározása
Egyéni vezetőfejlesztés
Vállalati vezetők helyzetének elemzése és a célok elérését szolgáló stratégia összeállítása.
Workshop moderálása
Vállalati problémák rendszerezése és a megoldás moderálása.
Konfliktusok megoldásának moderálása
Valós vállalati konfliktusok okainak meghatározása, a megoldás moderálása.
Felvételiztetés támogatása
Állásprofil meghatározása, felvételt segítő interjú lefolytatása, és a HR vezető részletes visszajelzése a szakmai vezetővel előzetesen egyeztetett szempontok alapján.
Értékesítési háttéranyagok kidolgozása
Az értékesítők munkájának hatékonyságát segítő táblázatok elkészítése (betanuláshoz, tárgyaláshoz).
-
Helyzetfeltárás: információk testre szabott ajánlatok összeállításához ügyféltípusonként, kiemelt helyzetenként.
-
Érvelés: segédanyag vállalatra/termékre ügyféltípusonként.
-
Ellenvetéskezelés: a legfontosabb válaszok.
Kísérőrendszer kidolgozása, bevezetése
Rendszerezett értékesítés felügyeleti rendszer (fejlesztéshez, probléma feltáráshoz, betanításhoz).
-
rendszer
-
előkészület
-
kísérés
-
visszajelzés