06 1 249-1735

06 1 249-4886

1037 Budapest, Bécsi út 81.

Nyitva tartás:

  hétfő-csütörtök: 9:00-16:00

  péntek: 9:00-14:00

©2018 by Demmler & Tóth Kft. 

Tanácsadásunk során

  • vezetési-, és értékesítés-támogatási rendszereket alakítunk ki,

  • vállalati problémák megoldását moderáljuk, és

  • egyéni vezetőfejlesztést végzünk.

Tanácsadási módszerünk a szervezetfejlesztési tapasztalat, az ügyfél saját munkatársainak tudása és a szervezéstudomány együttes alkalmazásával szigorúan az ügyfél helyzetéhez, igényeihez illesztett megoldásokat kínál. Alapelvünk, hogy könnyen átlátható, használható és továbbfejleszthető megoldásokat adunk.

Tanácsadás

Egységes irányítási rendszer (JETRO) kidolgozása, bevezetése
  A teljes munkavégzési folyamat felügyeletének kialakítása:

  • a teljes vezetői munka hatáskör-felelősség alapú rendszerezése,

  • kommunikációs folyamatok összeállítása és begyakorlása,

  • kontrollmechanizmus kialakítása.

 

Termelési coaching rendszer kidolgozása és bevezetése
   Közös munkavégzésen alapuló rendszerfejlesztés és egyéni fejlesztés. 

Vezetőkísérés (coaching) 
 Megfigyelésen alapuló fejlesztés, visszajelzés a vezetői munka minőségéről, és ennek alapján a       fejlesztési irányok meghatározása.

  • egyéni fejlesztés

  • hatáskör-felelősségi rendszer fejlesztése

  • munkaszervezés és időgazdálkodás fejlesztése

  • beosztott munkatársak fejlesztési tennivalóinak meghatározása

 

Egyéni vezetőfejlesztés
   Vállalati vezetők helyzetének elemzése és a célok elérését szolgáló stratégia összeállítása. 

Workshop moderálása
   Vállalati problémák rendszerezése és a megoldás moderálása. 

Konfliktusok megoldásának moderálása
   Valós vállalati konfliktusok okainak meghatározása, a megoldás moderálása. 

Felvételiztetés támogatása
   Állásprofil meghatározása, felvételt segítő interjú lefolytatása, és a HR vezető részletes visszajelzése a szakmai vezetővel előzetesen egyeztetett szempontok alapján.

Értékesítési háttéranyagok kidolgozása
   Az értékesítők munkájának hatékonyságát segítő táblázatok elkészítése (betanuláshoz, tárgyaláshoz).

  • Helyzetfeltárás: információk testre szabott ajánlatok összeállításához ügyféltípusonként, kiemelt helyzetenként.

  • Érvelés: segédanyag vállalatra/termékre ügyféltípusonként.

  • Ellenvetéskezelés: a legfontosabb válaszok.

Kísérőrendszer kidolgozása, bevezetése
   Rendszerezett értékesítés felügyeleti rendszer (fejlesztéshez, probléma feltáráshoz, betanításhoz).

  • rendszer

  • előkészület

  • kísérés

  • visszajelzés